Sunday, 20 March 2011

20/03/2011

Tarikh ni tarikh yang aku tak sangka akan berlaku . Fathul Khier atau insan yang aku panggil papa telah pergi tinggalkan aku . Sedih ! Hm , salah aku ke semua ni ? Saya tahu awak bukan PENGEMIS CINTA Khier tapi saya sangat perlukan awak sampai bila-bila pon . Dulu awak pernah cakap dekat saya yang saya dan awak tak boleh sebut perkataan 'PUTUS' lagi . Saya tak sebut pon tapi awak yang sebut . Kenapa awak buat saya macam ni ? Kenapa awak benci sangat dekat saya ? Saya buat salah besar sangat ke dekat awak ? Jawablah awak . Sekarang saya dah tak ada apa-apa lagi n sape-sape lagi . Awak panggil saya KAKI JANTAN . Saya kecik hati sangat awak . Tapi saya tak pernah bagitahu awak kan ? Saya simpan semua dalam hati saya . Kalau saya bagitahu pon awak nak buat apa kan ? Panggillah apa pon yang awak nak tapi percayalah yang saya tak ada n tak pernah ada lelaki lain dalam hidup saya selain awak . Saya pon tak tahu kenapa kebelakangan ni awak asyik marah-marah aje . Awak tak cakap dekat saya apa masalah awak . Bila saya tanya awak kata tak ada apa-apa . Bila saya tak tanya awak cakap saya tak pernah ambik kisah pasal awak . Saya tak boleh fikirkan awak sorang je . Saya ramai kawan yang perlu saya jaga hati dorang . Hm , awak tak faham :'( . Sampai hari ni pon saya akan selalu anggap yang awak masih ada dengan saya n masih couple dengan saya walaupon awak dah BERJANJI dan BERSUMPAH yang awak takkan cari saya lagi . Saya hanya boleh terus tersenyum sebab awak selalu cakap dekat saya SENYUM TAK PERLU KATA APA-APA :) . Itu yang akan saya buat unuk awak . Saya nak awak tahu yang saya akan selalu rindukan awak . Saya akan selalu sebut nama awak dan saya akan selalu sayangkan awak . Hanya awak ! <3 -eyja-


                                                                            :')




                                                                          :")





TERIMAKASIH FATHUL KHIER : <3

1 comment: